Organizatorzy

 

ORGANIZATOR

 

Agencja SOMA powstała 1995 roku i od początku swojej działalności specjalizuje się głównie w organizacji targów. Dziś Agencja SOMA to firma z bogatym doświadczeniem, nie tylko jako organizator Targów, działań promujących polskie firmy za granicą, ale także jako jednostka wspierająca polskie przedsiębiorstwa w rozwoju ich działalności w kraju i poza jego granicami. Agencja SOMA ułatwia nawiązanie kontaktów biznes to biznes oraz pomaga w nawiązywaniu relacji handlowych pomiędzy firmami polskimi i podmiotami zagranicznymi.

 

29 marca 2012 r. w Sali Konferencyjnej Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się pierwsza edycja Konferencji Idealny dom i Wnętrze.

Konferencja w Warszawie rozpoczęła cykl wydarzeń IDEALNY DOM i WNĘTRZE, które będą się odbywały trzy razy w roku. Kolejne spotkania z tego cyklu to 5 kwietnia 2016 roku w Łodzi oraz 18 maja w Poznaniu. Przewidujemy zniżki dla firm, które zgłoszą się na dwie lub trzy konferencje IDEALNY DOM i WNĘTRZE 2016.

 

Promując firmy i ich produkty Agencja SOMA organizuje co roku Międzynarodowe Targi Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO. W dniach 27-29 stycznia 2016 odbyła się w Warszawie juz dwudziesta czwarta edycja. Międzynarodowe Targi Sprzętu Oświetleniowego ŚWIATŁO to branżowa impreza organizowana równolegle z Targami Sprzętu Elektrycznego, Energetyki  i Systemów Zabezpieczeń ELEKTROTECHNIKA . Obydwie wystawy to największe branżowe targi oświetleniowe i elektrotechniczne w Europie środkowowschodniej łączące warsztaty i szkolenia dla specjalistów z prezentacją sprzętu i najnowszych technologii stosowanych w branży oświetleniowej, elektrotechnicznej i budownictwie. Ich zaletą jest lokalizacja w Warszawie, która jest obszarem ogromnych inwestycji budowlanych - publicznych, komercyjnych, centrów handlowych, hoteli i mieszkań. Od 2009 roku Targom ŚWIATŁO i Targom ELEKTROTECHNIKA towarszyszą Targi Czystej Energii CENERG.

 

Oprócz krajowych imprez wystawienniczych, Agencja SOMA organizuje indywidualne i grupowe wystąpienia polskich wystawców na Międzynarodowych Targach w Mediolanie oraz w Dubaju, a także umożliwia wyjazdy na wymienione targi organizując dla polskich przedsiębiorców misje handlowe.
Sukcesy, jakie odnosi Agencja SOMA w promocji polskiego eksportu, wynikają z wieloletniego doświadczenia, dobrej znajomości rynku, zasad międzynarodowego marketingu oraz ścisłej współpracy z rządowymi i samorządowymi organami wspierającymi przedsiębiorców w Polsce. Agencja SOMA to dobry i sprawdzony partner przy budowaniu, a następnie realizacji strategii rozwoju firmy w oparciu o rozwój eksportu.